حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

تولیدی پوشاک بچه گانه

تولیدی لباس بچه گانه

هنوز ماه اول نگذشته، لباس های نوزاد کوچک شده و با رشد یافتن و بزرگ شدن کودک، لباس هایش هم باید بزرگ شود. تا مدت ها، یکی از دغدغه های پدر و مادر، یافتن و خرید لباس مناسب برای فرزندشان است. این لباس ها که از مکان ها و طرق مختلف خریداری می شوند، ابتدا در کارگاه های تولیدی لباس بچه گانه تولید و پس از طی مراحلی به دست والدین می رسند. اگر برایتان مهم است که لباس کودکتان در کجا تولید شده و چه مراحلی را گذرانده، بهتر است با نی نی وب همراه باشید و درباره تولیدی لباس بچه گانه بیشتر بدانید.

تولیدی لباس و پوشاک

تولیدی های لباس، مراکزی برای کسب و کار در زمینه تولید لباس و پوشاک هستند که برای هر سن و سالی محصولات خاص خود را عرضه می کنند. این مراکز از تعداد افراد محدود تا کارگاه های بزرگ را شامل می شوند که غالباً به دو صورت به فعالیت می پردازند.

یکی به روش پروژه ای یا مزدی دوزی است. در این روش فرد، تعداد محدودی سفارش دریافت و با همکاری تعدادی نیروی مزدی دوز، پروژه را به پایان می رساند. این پروژه ها معمولا موقتی است و همکاری فقط تا زمان پایان پروژه ادامه دارد.

در روش دیگر فرد به صورت مستقل و با توجه به سرمایه قابل توجه ای که دارد در کارگاه تولیدی لباس و پوشاک به صورت دائمی به تولید و فروش محصولات کارگاه خود می پردازد. در این روش شناخت بازار و ارتباط با مغازه داران از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین شرایط اقتصادی در کاهش و یا افزایش محصولات تاثیر گذار است.

تولیدی پوشاک بچه گانه

با توجه به اینکه صنعت پوشاک و تولیدی لباس از پردرآمد ترین صنایع در کشور ما محسوب می شود، تولید لباس از کارگاه ها فراتر رفته و مزون های خانگی و زیر زمین هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، بسیار گسترش پیدا کرده است.

تولیدی لباس بچه گانه

همان طور که گفته شد، تا چشم بر هم بگذاریم، نوزاد مراحل رشد را پشت سر گذاشته و لباس های دیروزش برای امروز کوچک می شود، از این رو در میان تمام تولیدی ها، پوشاک بچه گانه بیشترین درصد فروش را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر لباس ها و پوشاک بچه گانه وارداتی، کارگاه های تولید لباس بچه گانه به ایجاد محصولات داخلی و ایرانی می پردازند و در این زمینه، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. تقاضای زیاد پوشاک بچه گانه باعث شده در بیشتر استان ها تولیدی های لباس بچه گانه وجود داشته باشد اما تهران بیشتر این تولیدی ها را به خود اختصاص داده است به گونه ای که لباس های تولید شده در تهران ، در شهر های دیگر نیز به فروش رسانده می شود.

به علت مصرف بالای لباس بچه گانه و صرفه اقتصادی مناسبی که دارد، بعضی از کارگاه ها به صورت تخصصی به تولیدی پوشاک بچه گانه می پردازند و برخی دیگر بخشی از تولید خود را به لباس بچه گانه اختصاص داده اند. علاوه بر این هر تولیدی لباس بچه گانه مارک و برند مخصوص خود را داراست که در شناخته شدن و ارائه محصولات موثر است.

مشخصات یک تولیدی پوشاک بچه گانه

یک تولیدی پوشاک بچه گانه از یک کارگاه معمولی تا کاملا مجهز تشکیل شده و افراد مختلفی در آن مشغول به فعالیت هستند.

تولید پوشاک بچه گانه

۱- مکان مناسب: اولین مشخصه یک تولیدی پوشاک بچه گانه مکان مناسب برای تولید است. به علت حساسیت و ظرافتی که لباس بچه گانه دارد، مکان کارگاه بسیار حائز اهمیت است. این کارگاه ها به گونه ای انتخاب می شوند که امکان نظافت هر روزه در آن جا فراهم باشد. قطعا نظافت کارگاه در تولید بهتر لباس ها موثر است. از طرف دیگر سقف و یا پنجره هایی نورگیر از دیگر مشخصات مکان یک تولیدی لباس بچه گانه است. کار در کارگاه و تولیدی های لباس بچه گانه زمان زیادی در بر می گیرد؛ بنابراین به منظور حفظ بهداشت محیط و کم کردن هزینه های کارگاه، تولیدی های لباس بچه گانه نورگیر ساخته می شوند و هوای آزاد در آنجا جریان دارد.

۲- دستگاه های حرفه ای و مورد نیاز: یک تولیدی لباس بچه گانه با تعدادی چرخ خیاطی هممی تواند به تولید محصولات بپردازد اما داشتن دستگاه هایی چون برش، راسته دوزی، میان دوزی، زیگزال دوزی و مهارت هایی چون کش باف کار و یقه کار از ویژگی های یک تولیدی خوب لباس بچه گانه است.

۳- استفاده از کادر مجرب: یک تولیدی پوشاک بچه گانه از کادری مجرب و نیروهای آموزش دیده استفاده می کند. توانایی و تجربه کافی در دوخت لباس بچه گانه بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که ریزه کاری های لباس بچه گانه بسیار زیاد است و در دوخت آن باید دقت لازم و کافی به کار برده شود.

از این لینک بازدید کنید : سیسمونی نوزاد

۴- استفاده از بهترین نوع پارچه: پوستبچه ها در مقایسه با بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است از این رو در لباس های آنان باید از پارچه های مناسب و مخصوص کودکان استفاده شود. تولیدی های لباس بچه گانه معمولا از پارچه هایی استفاده می کنند که با بدن کودک سازگاری بیشتری دارد و علاوه بر راحتی و انعطاف پذیری بالا، حساسیتی برای کودک ایجاد نمی کند.

تولیدی لباس بچه گانه

پارچه های داخلی با کیفیت معمولا از اصفهان، یزد و سمنان تهیه می شوند و در مقایسه با سایر پارچه ها قیمت بالایی دارند. اما بعضی از تولیدی ها از پارچه های وارداتی مانند پاکستانی، تایوانی و چینی استفاده می کنند. اگرچه این پارچه ها با قیمت پایین تری عرضه می شوند اما به کسب و کار تولیدی های لباس بچه گانه لطمه وارد می کنند.

یک تولیدی لباس بچه گانه همیشه اطلاعاتش را در زمینه پارچه های مرغوب و با کیفیت به روز می کند؛ زیرا که در رونق کسب و کار و رضایت مشتری تاثیر گذار است.

۵- استفاده از الگو های مناسب و به روز: یکی از مشخصات یک تولیدی خوب پوشاک بچه گانه استفاده از الگوهای جذاب و به روز است. یک الگوی مناسب تاثیر بسیار زیادی در فروش دارد. الگو ها معمولا به چند روش تهیه می شود. کپی برداری و استفاده از الگوهای آماده یکی از رایج روش هاست اما بهره گیری از طراحان الگو و استفاده از الگو های به روز از مشخصات یک تولیدی خوب لباس بچه گانه محسوب می شود.

۶- دوخت خوب و ایده آل: بعد از تصمیم گیری در رابطه با الگو ها، نوبت برش و دوخت پارچه ها می رسد، به گونه ای که محصولی با کیفیت با قیمتی مناسب را ارائه دهد.  

۷- بسته بندی مناسب: بعد از تولید و آمده شدن لباس کودک، بسته بندی مناسب، یکی دیگر از مشخصات یک تولیدی خوب لباس بچه گانه محسوب می شود. همان طور که گفته شد به علت حساسیت بالای کودک و حفظ بهداشت لباس وی، بسته بندی های انجام شده باید به گونه ای باشد که لباس کودک، از هر گونه آلودگی محفوظ بماند و تا زمان رسیدن به دست مشتری باز و یا پاره نشود. بسته بندی مناسب از حساسیت به پوست کودک جلوگیری می کند و در سلامت آنها موثر است.

۸- بازار یابی و فروش محصول: یک تولیدی پوشاک بچه گانه از زمان تاسیس تولیدی خود، دائما در حال رصد کردن و شناخت بازار کار است، تا در زمان مناسب بیشترین درصد سود را از آن خود کند. پس از تولید، مهمترین وظیفه یک تولیدی پوشاک بچه گانه بازاریابی و فروش محصولات است. بنابراین از همان ابتدا با افراد فعال در این زمینه و مغازه داران ارتباط و همکاری خود را حفظ می کند. بوتیک ها، مغازه ها و سایت های فروش لباس بچه گانه محصولات تولیدی لباس بچه گانه را عرضه و به فروش می رسانند.

تولیدی لباس بچه گانه دخترانه

تولیدی لباس بچه گانه دخترانه

ظرافت، زیبایی و رنگ از مهمترین نکات برای تداوم یک تولیدی لباس بچه گانه دخترانه است. رنگ های شاد و مطابق با مد سال برای دختران جذاب و گیراست؛ بنابراین در تولیدی لباس بچه گانه دخترانه به رنگ پارچه دقت می شود، تا مشتری بیشتری جذب شود. مجلات مدلینگ هر ساله به روز می شود، برای تولید لباس های بچه گانه معمولا از مدل های جدید و به روز بهره گرفته می شود. سایز مناسب و جنس خوب و با کیفیت لباس نیز از عوامل مهم در فروش لباس بچه گانه دخترانه است.

تولیدی لباس بچه گانه پسرانه

تولیدی پوشاک بچه گانه پسرانه

در تولیدی های لباس بچه گانه پسرانه کیفیت لباس دوخته شده بسیار قابل اهمیت است و نکات دیگر در درجه های بعدی اهمیت قرار می گیرد. اگرچه رنگ، طرح و مدل لباس بچه گانه پسرانه نیز از عوامل مهم و حائز اهمیت محسوب می شود. در تولیدی های لباس بچه گانه معمولا پیش از شروع هر فصل، لباس مناسب آن را تولید و قبل از شروع فصل آن را راهی بازار می کنند.

فروش عمده پوشاک بچه گانه

برند نی ین وب به عنوان تولیدی پوشاک بچگانه فروش مستقیم و عمده ی خود را آغاز کرده است اگر قصد خرید عمده پوشکا بچه گانه را دارید می توانید با شماره هایی که در وب سایت نی نی وب قرار داده شده است تماس بگیرید و مدل های مختلف برای شما ارسال گردد تا عکس و تصاویر مدل های مختلف لباس بچه گانه برای شما ارسال گردد . تیم نی نی وب با دارا بودن بهترین دستگاه ها و بهترین نیروی کار با خرید بهترین پارچه ها سعی در ارائه ی بهترین کیفیت ممکن با قیمت بسیار مناسب را دارد . برای کسب اطلاعت بیشتر تماس بگیرد .

نوزاد تا چند روز دیگر به دنیا می آید و مادر و پدر با ذوق و شوق فراوان لباس های کوچک و رنگارنگ نوزاد را با هم نگاه می کنند. لباس هایی که هر کدام از زمان تولید تا رسیدن به دست مادر و پدر ها حسابی دست به دست شده اند و سفری جالب را طی کرده اند. بعضی از لباس ها بعد از تولید به دست عمده فروش های لباس بچه گانه رسیدند و برخی از آنها مستقیم به دست خرده فروش ها رسیدند. اما سوال مهم این است که عمده فروش ها و خرده فروش ها چه کسانی هستند و عمده فروش های لباس بچه گانه چگونه عمل می کنند؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها نی نی وب را دنبال کنید.

همه چیز درباره عمده فروشی و خرده فروشی

عمده فروش ها سرمایه دارانی بزرگ هستند که تعداد بسیار زیادی از یک کالا را از تولید کننده خریداری می کنند و پس از آن به خرده فروش ها و سایر کسب و کار ها می فروشند. خرده فروش ها چون سرمایه اولیه عمده فروش ها را ندارند، کالاها رو به تعداد کمتر و قیمت بیشتر از عمده فروش می خرند و به مغازه ها و کسب و کارها می فروشند. مغازه داران و کسب و کارهای اینترنتی هم کالاها را به دست مشتری ها می رسانند. این یک روندی است که تقریبا هر کالای تولید شده داخلی آن را طی می کند.

عمده فروش ها محصولات محدودی دارند و در فروش اجناس خود نیازی به تبلیغات و هنر فروش ندارند. عمده فروش ها معمولا از سواد و تجربه فروش بالایی برخوردارند و در مسائل حقوقی اطلاعات بالایی دارند. در صورتی که خرده فروش ها باید در حوزه تبلیغات توانایی بالایی داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را معرفی کنند. رقابت در میان عمده فروش ها معنای خاصی ندارد اما میان خرده فروش ها بسیار حائز اهمیت است.  

عمده فروشی لباس بچه گانه

عمده فروشی لباس بچه گانه نیز مانند سایر عمده فروشی ها عمل می کند و هر آن چیزی که درباره آنها گفته شد، درباره عمده فروشی لباس بچه گانه نیز صدق می کند. حال به چگونگی عملکرد و ویژگی های یک عمده فروشی لباس بچه گانه می پردازیم.

۱- داشتن سرمایه ای لازم و کافی: یکی از مهمترین ویژگی های عمده فروشی لباس بچه گانه داشتن سرمایه ای لازم و کافی است. عمده فروشی بدون سرمایه معنایی ندارد و محکوم به شکست است.

۲- واسطه ای برای دیده شدن: عمده فروشی های لباس بچه گانه، لباس ها را به تعداد بالا از تولید کننده می خرند. این تولید کننده لباس بچه گانه می تواند در هر جای ایران باشد و با ارتباطات گسترده ای که عمده فروش دارد می تواند تولیداتش را در سراسر کشور و یا حتی جهان به فروش برساند. پس عمده فروش لباس بچه گانه واسطه ای قدرتمند برای دیده شدن محصولات است.   

۳- تنوع جنس: آگاهی داشتن از نیاز بازار، از توانایی ها و قدرت یک عمده فروش لباس بچه گانه محسوب می شود. به صورتی که عمده فروش لباس بچه گانه با توجه به سرمایه، ارتباط و توانایی نگهداری اجناسی که دارد می تواند هر لباسی را خریداری کرده و در زمان خود به بازار عرضه کند.

۴- خرید گسترده و فراوان: سرمایه زیاد عمده فروش لباس بچه گانه به او این اجازه را می دهد که به صورت گسترده و انبوه از تولید کننده لباس بچه گانه خریداری کند. این ویژگی برای هر دو طرف سودمند است. به صورتی که عمده فروش لباس بچه گانه اجناس را با قیمت پایین تر از تولید کننده می خرد و با قیمتی بالاتر به خرده فروش می فروشد و تولید کننده نیز تمام محصولات خود را به فروش می رساند.

۵- امتیاز انبار داری: عمده فروش های لباس بچه گانه به دلیل داشتن امتیاز انبارداری و نگهداری کالا در حجم های بالا در روند بازار تاثیرگذارند و عرضه و تقاضا را کنترل می کنند.

۶- ترابری و ارسال محصولات: یکی از مهمترین ویژگی های عمده فروش های لباس بچه گانه ارتباطات گسترده آنان است که موجب می شود محصولات و لباس های بچه گانه در حجمی انبوه، راحت تر، سریع تر، ارزان تر و با آسیب کمتر جا به جا شود.

۷- تامین مالی: عمده فروشی های لباس بچه گانه در ادامه فعالیت تولیدکننده و خرده فروش ها تاثیرگذارند. به صورتی که توانایی این را دارند که لباس های بچه گانه را به صورت اقساطی به خرده فروش ها بدهند و با دادن تقاضا و سفارش زودهنگام از تولیدکننده لباس بچه گانه و پرداخت صورت حساب در موعد تعیین شده، به تامین مالی خرده فروش و تولید کننده می پردازند.

۸- ریسک پذیری بالا: عمده فروش های لباس بچه گانه بسیار ریسک پذیرند. چرا که با خرید گسترده و نگهداری محصولات، خیال تولید کننده و خرده فروش را راحت می کنند. همیشه اتفاقات مختلفی چون سرقت، آسیب دیدگی لباس های بچه گانه، طبق مد سال نبودن محصولات و آتش سوزی و… عمده فروش های لباس بچه گانه را تهدید می کند، با این حال ریسک پذیری بالای آنها عامل پایداریشان محسوب می شود.

۹- اطلاع از بازار: عمده فروش های لباس بچه گانه از همه چیز در بازار اطلاع دارند. در واقع عدم اطلاع آن ها ضربه ای بزرگ به شغلشان وارد می کند. سواد بازار، اطلاعات حقوقی و شرایط رقبا از جمله نکاتی است که هر عمده فروش لباس بچه گانه باید از آن مطلع باشد. از طرف دیگر اطلاعات عمده فروش لباس بچه گانه برای تولید کننده و خرده فروش نیز بسیار مفید است.

۱۰- کارشناسی بازار: دادن اطلاعات مفید و سودمند، ارائه دیدگاه های کارشناسانه، به کارگیری سیستم های حسابداری و برگزاری دوره های آموزشی و …از دیگر ویژگی های عمده فروش های لباس بچه گانه محسوب می شود که برای خرده فروش و یا حتی تولید کننده موثر است و باعث عملکرد بهتر چرخه تولید و فروش می شود.  

در یک تولیدی لباس بچه گانه خاص و متفاوت چه می گذرد؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی در بوتیک ها و مغازه های مختلف به دنبال لباس مناسب برای کودکتان می گردید، فروشندگان از تعدادی مارک و برند خاص داخلی صحبت می کنند و هر جا سرک می کشید با آن مارک لباس بچگانه مواجه می شوید. در این زمان ممکن است به این فکر بیافتید که چه چیزی باعث شده این مارک لباس بچه گانه تعریف و تمجید های فروشندگان را به خود اختصاص دهد و مشتریان تقاضای بیشتری برای خرید آن داشته باشند. پاسخ آن را باید در تولیدی آن لباس بچه گانه جستجو کرد. با نی نی وب همراه باشید تا دریابید که در یک تولیدی لباس بچه گانه خاص و متفاوت چه می گذرد.

وجه تمایز یک تولیدی لباس بچه گانه

یک تولیدی لباس بچه گانه خاص و ممتاز بسیار هوشمندانه عمل می کند و علاوه بر کسب اطلاعات در زمینه تولید لباس بچه گانه، همیشه خود را به روز نگه می دارد. یک تولیدی لباس بچه گانه موفق اکثریت سلیقه ها را در نظر گرفته و جذب برند خود می کند. همچنین عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود، یک تولیدی لباس بچه گانه، محصولاتی را عرضه کند که نسبت به سایر تولیدی ها خاص و متفاوت باشد. نی نی وب به بررسی تعدادی از آن ها می پردازد.

۱- ظرافت و دقت بالا: یک تولیدی لباس بچه گانه خاص بسیار نکته بین است و در هر قسمت دوخت و دوز لباس، دقت بالایی دارد. هر چند که تولید لباس بچه گانه به نسبت لباس بزرگسال زمان بیشتری می برد، با این حال ظرافت و تمیزی لباس فدای زمان نمی شود.   

۲- استفاده از چاپ و گلدوزی: چاپ و گلدوزی با کیفیت از جمله عوامل موفقیت یک تولیدی خاص است. چاپ با دوام و گلدوزی تمیز علاوه بر این که پوست کودک را آزار نمی دهد، در شستشوی زیاد هم از بین نمی رود. یک تولیدی لباس بچه گانه خاص می داند که لباس های ساده نیز طرفدار خودش را دارد و از تولید آن غافل نمی شود.

۳- الگوی جدید و به روز: امروزه طراحی لباس یک رشته مستقل است که در میان هنردوستان اقبال بسیاری دارد. یک تولیدی لباس بچه گانه موفق از طراحان و الگو های جدید و به روز بهره می گیرد و تولیدی خود را رونق می بخشد.

۴- رنگ های متنوع: یک تولیدی پوشاک بچه گانه خاص، تمام سلیقه ها را در نظر می گیرد. عده ای رنگ های روشن می پسندند و برخی به لباس هایی به رنگ تیره علاقه مندند. هر پدر و مادری دوست دارد فرزندش را در بهترین لباس و مناسب ترین رنگ ببیند. ذکاوت تولیدی لباس بچه گانه در این باره باعث جذب و فروش بیشتر محصولات می شود.

۵- زمان بندی و تعداد مناسب:  فصل تابستان تمام نشده، زمان عرضه لباس های پاییزی بچه گانه است و بالعکس برف ها هنوز آب نشده اند، لباس های بهاره باید راهی فروشگاه ها بشوند. یک تولیدی پوشاک بچه گانه همیشه به زمانبندی ها توجه می کند و تولیدات خود را از قبل آماده می کند. تعداد لباس ها نیز مشخص است تا تولیدی لباس های بچه گانه را با کسری موجودی مواجه نکند. 

۶- شناخت بازار: یک تولیدی پوشاک بچه گانه خاص تمام مکان ها و روش های عرضه محصولات خود را می شناسد و در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل می کند. افراد فعال در زمینه لباس بچه گانه می دانند که ارتباطات گسترده، شرط فروش و یا سفارش بیشتر است. شناخت افراد قدیمی، فروشندگان صاحب نام و متغییر های بازار در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد. امروزه با آمدن وسایل ارتباط جمعی و افزایش استفاده از اینترنت، سایت های فروش لباس بچه گانه و شبکه های اجتماعی به عرضه و فروش تولیدات خود می پردازند. 

۷- حسابرسی دقیق: داشتن حساب دقیق و بررسی هر روزه برای هر شغلی لازم و واجب است، تولیدی پوشاک بچه گانه هم از آن مستثنی نیست. یک تولیدی لباس بچه گانه موفق حساب، کتاب، هزینه ها و رسید تمام کارها و تولیدات خود را دارد تا در ادامه کار به مشکل بر نخورد.

۸- صبر و حوصله: تولیدی لباس بچه گانه با این که صرفه اقتصادی بالایی دارد اما نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد و در اوایل کار زود باز ده نیست. یک تولیدی لباس بچه گانه موفق با علم بر شرایط اقتصادی پا بر این عرصه می گذارد و با پشتکار نام خود را بر سر زبان ها نگه می دارد. گذشت زمان، به اعتبار تولیدی لباس بچه گانه می افزاید و عجول بودن باعث از بین رفتن یک تولیدی می شود.  

اشتغال زایی و حفظ نیروی کارآمد در تولیدی پوشاک

انجام کارهای گروهی و تیمی همیشه موفق تر از کارهای تک نفره یا با افراد محدود عمل کرده است. یک تولیدی لباس بچه گانه خاص و متفاوت به کار گروهی اهمیت می دهد و علاوه بر کسب سود برای خودش، به ایجاد اشتغال نیروهای حرفه ای و کارآمد می پردازد. خیاطی لباس بچه گانه از جمله هنر هایی است که علاوه بر جنبه هنری و زیبایی شناسی، صرفه اقتصادی خوبی دارد. بنابراین خیاطان، برش کاران و افراد متبهر در زمینه گلدوزی و بسته بند در یک تولیدی لباس بچه گانه مشغول به کارند. حضور حسابدار حرفه ای به قوت کار می افزاید و وجود یک مهندس مکانیک برای نظارت بر عملکرد و نگهداری ماشین ها ضروری است.  همچنین استفاده از افراد با تجربه برای کنترل کیفیت محصول از ویژگی های یک تولیدی لباس بچه گانه خاص است.

اهمیت به تولید ملی

استفاده از بهترین نوع پارچه، خلاق ترین طراحان، حرفه ای ترین خیاطان و بسته بندی های مستحکم و زیبا از ویژگی های تولیدی لباس بچه گانه ای است که به تولید ملی اهمیت می دهد و فرزند هم وطنان خویش را چون فرزند خود می داند. تولید ملی و داخلی امروزه گام های گسترده ای را در هر زمینه برداشته است و تولیدی لباس بچه گانه از آن مستثنی نیست. متاسفانه اگر چه حجم واردات بی رویه و اجناس قاچاق نبض بازار داخلی را در دست گرفته، با این حال هر چه تولیدات داخلی ما با کیفیت تر و بهتر باشند می توانند سهم بیشتری از بازار را گرفته و جای محصولات خارجی را پر کنند.

عرضه تولید داخلی در سطح جهانی

چقدر لذت بخش است میان فروشگاه های لباس بچه در خارج از کشور، تولیدات ایرانی و ملی به چشم بخورد. یک تولیدی لباس بچه گانه خاص و متفاوت علاوه بر تولید داخل، به فراتر از مرز ها نگاه می کند و محصولاتی را تولید می کند که قابل عرضه در سطح جهانی باشد. یک تولیدی لباس بچه گانه با استاندارد های جهانی آشنایی دارد و علاوه بر حضور در فروشگاه های کشور های اطراف و اروپایی، در نمایشگاه های بین الملی نیز عرض اندام می کند.

نی نی وب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *